حسن بلوریان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در بروجرد فراهم‌ شده است، اظهارداشت: در این راستا ۲۴۳ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده تا در روز دوم اسفند مردم با خلق حماسه ای بزرگ بار دیگر با اهداف و آرمانهای نظام تجدید میثاق کنند.

وی بیان کرد: از روز پنجشنبه تا کنون بازار تبلیغات انتخابات بین ۳۶ داوطلب در این حوزه انتخابیه بدون هیچ گونه حاشیه ای برگزار شده است.

رییس ستاد انتخابات بروجرد اضافه کرد: به همه داوطلبان توصیه می‌شود طبق قانون برای تبلیغات اقدام و در فضای مجازی نیز از تخریب یکدیگر خودداری کنند.

بلوریان ادامه داد:۲۸۳ هزار نفر در بروجرد واجد شرایط رأی دادن در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که حدود ۱۳ هزار نفر از آنها بلوغ سیاسی خود را جشن می‎گیرند.
رییس ثبت احوال بروجرد گفت: متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و داشتن شناسنامه عکس دار برای رای اولی‌ها الزامی است و تاکنون بیش از ۹۰ درصد رای اولی‌ها نسبت به عکس دار کردن شناسنامه اقدام کرده اند.

علی زراسوند اظهار داشت: مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات شناسنامه و کارت ملی است اما افرادی که به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند با شناسنامه هم می توانند شرکت کنند

وی بیان کرد: برای ارائه خدمات مورد نیاز به افراد شرکت کننده در انتخابات در روز پنج شنبه و جمعه از صبح تا عصر ثبت احوال بروجرد فعالیت دارد و افراد برای دریافت خدمات می توانند به ثبت احوال مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.