محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در نشستی با ۲۱ نامزد انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه افزود: امیدواریم همه ما به عنوان مسوول بتوانیم به صورتی شایسته در خدمت مردم باشیم و بر این اساس انتظار می‌رود نامزدها نسبت به شناخت دقیق قانون انتخابات و اجرای آن اهتمام داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان میانه، با اشاره به اهمیت انتخابات در تعیین آینده و سرنوشت کشور، سلامت انتخابات با پشتوانه قانون را سبب تحقق مشارکت  و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواند و گفت: مردم بهترین تمییز دهنده و تشخیص دهنده بوده و امیدواریم با انتخابی آگاهانه، اصلح ترین ها را برای تعیین سرنوشت خود و کشور برگزینند.

مشایخی بر لزوم امنیت به عنوان اصلی ترین مولفه در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شاهد تامین امنیت عمومی هستیم.

فرماندار میانه در ادامه کنترل فضای مجازی ایجاد شده در کنار فضای عینی را از دیگر شاخصه ها برای برگزاری انتخاباتی به دور از هر گونه مشکل و حاشیه عنوان کرد و گفت: باید تمامی تبلیغات در هر فضایی از  مسیر قانونی انجام شده و تخلفات احتمالی نیز کنترل شود .

وی با بیان اینکه، دست‌اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان میانه از ابتدای سال‌جاری موضوع را بر اساس برنامه‌ریزی در دستور کار داشتند و با نزدیک شدن به زمان انتخابات تلاش‌ها بیشتر شده است تا این ماموریت مهم به سر منزل مقصود برسد، اضافه کرد: تلاش داریم با وجود ناظران نامزدهای نمایندگی مجلس سر صندوق‌ها بتوانیم به صورتی شایسته در خدمت مردم بوده و از آرای مردمی به عنوان حق ‌الناس امانتدارانه حفاظت کنیم.

رییس ستاد انتخابات میانه تاکید کرد: طبق قوانین انتخابات لازم است برای شفافیت اقدامات و فعالیت، نامزدهای مذکور نماینده مالی به همراه شماره حساب بانکی خود را به حوزه انتخابیه شهرستان اعلام کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه افزود: نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات خود از قبیل بنر، بروشور، تراکت یا هر چیز دیگر فقط مجاز به درج اسم خود مطابق اظهارات اولیه خود در ثبت نام اقدام کرده و از القاب و عناوین اضافی خودداری کنند.

نماینده عالی دولت در میانه، زمان آغاز تبلیغات را مطابق با تقویم انتخابات، از صبح ۲۴ بهمن ماه تا یک روز قبل از آغاز رای گیری(ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ یکم اسفند ۹۸) اعلام و قوانین و ملاحظات تبلیغات را برای داوطلبان تشریح کرد.

وی همچنین در خصوص عدم ورود نامزدهای انتخابات در سخنرانی های خود به مباحثی که وحدت جامعه را تحت شعاع قرار می دهد متذکر شد.

فرماندار میانه به تعیین نقاط متعدد مورد نیاز در شهر برای نصب آثار تبلیغی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هدفمان برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم است، بیان کرد: تمامی داوطلبها در ایام تبلیغات طبق قانون رفتار کنند، زیرا تا آخرین لحظه تمام تخلفات آنها رصد  و برخورد لازم انجام خواهد شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.