به گزارش ایرنا محمود محمود زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در طرح اقدام ملی حرکت ویژه ای در کشور آغاز شد که در مرحله اول بیش از ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: در طرح اقدام ملی پالایشها صورت گرفته و هم اکنون در مرحله معرفی متقاضیان به پروژه هستیم.

وی اظهار داشت: در استان لرستان در مرحله اول یک هزار و ۷۰۰ نفر نفر ثبت نام کرده اند که این تعداد ۶۱ درصد واجد شرایط بودند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن  مساعدت استاندار و مدیران استانی برای تامین زمین ضروری است تا بتوانیم این خدمت را در اختیار شهروندان لرستان بگذاریم.

محمود زاده افزود: پروژه ای که امروز در لرستان کلنگ زنی شد یک پروژه نادر در کشور است ما سالها بحث بازسازی بافت های فرسوده را داشتیم اما متاسفانه به دلیل مسائل قانونی و اجرایی که تجربه کمتری داشتیم شرایط فراهم نشد.

وی بیان کرد: امروز این مهم در قالب پروژه اقدام ملی انجام شد و یکی از اتفاقات بزرگ بازسازی بافت های فرسوده کشور در لرستان انجام می شود.

وی گفت: در مجموع چهار هزار و ۸۰۰ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر استان و سه هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و سه هزار واحد دربافت فرسوده خواهیم ساخت که اگر شرایط فراهم شود مرحله دوم ثبت نام در استان نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.