حمید حیدری بریدی روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح پروژه ۲۸ واحدی بنک شهرستان کنگان در گفت وگو با ایرنا افزود: از این سهمیه تاکنون ۲هزار و ۴۵۶ واحد برای جذب تسهیلات به بانک‌های عامل  معرفی شدند که از این شمار تاکنون هزار و ۷۰۵ واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی بیان کرد: از این مجموع ۸۶۴ واحد به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل و مورد بهره‌بردار ی قرار می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: براساس دستورالعمل به ازای هر واحد ۴۰میلیون تومان تسهیلات ویژه بهسازی و نوسازی پرداخت می‌شود.

حیدری اضافه کرد: همچنین ۸۰۰ واحد نیز که به صورت نیمه کاره بودند تا سقف هشت میلیون تومان کمک‌های بلاعوض پرداخت شده است که از این مجموع ۶۸۸ واحد تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۵۳ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر بهسازی و مقاوم سازی شدند که این آمار نسبت به آمار ۴۸ درصد کشور افزایش نشان می‌دهد و تنها ۴۷ درصد از سهمیه مسکن روستایی استان بوشهر هنوز زیر پوشش این طرح قرار نگرفتند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به طرح ویژه اقدام ملی مسکن در این استان گفت: سهمیه استان بوشهر از این طرح سه هزار و ۶۰۰ واحد است که در فاز نخست برای هزار و ۴۰۹ واحد زمین از راه و شهرسازی در استان تامین شده است.

حیدری بریدی اضافه کرد: براین اساس برای همه شهرستان‌های استان به غیر از بوشهر، گناوه، جم و عسلویه زمین تامین شده و این طرح اجرا می‌شود. 

وی در خصوص پروژه ۲۸ واحدی بنک کنگان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲هزارو ۸۰ مترمربع و زیربنای ۲هزار و ۵۵۰ مترمربع با ۳۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

حیدری بریدی اضافه کرد: این پروژه در هفت بلوک ۲ طبقه شامل ۲۴ واحد مسکونی با میانگین ۸۵ مترمربع و چهار واحد تجاری هر کدام به مساحت ۳۷ مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.