محمد مهرافزون روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساخت استخر آموزش و پرورش بروجرد از سال ۱۳۹۱ شروع شده و بعد از وقفه هشت ساله امسال  مجدد آغاز و برای تکمیل آن نیز هفت میلیاردتومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: برای ساخت چهار طرح عمرانی دیگر که بهره برداری از آنها نقش مهمی در توسعه فضای آموزشی این شهرستان دارد ۱۲میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

  مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: در سال جاری مدرسه ۶کلاسه رحم دل با یک میلیاردو ۷۰۰میلیون تومان  اعتبار که ۲۰۰میلیون تومان آن سهم خیر است در زمینی به مساحت ۲هزارو ۱۰۰مترمربع احداث شد.

مهرافزون بیان کرد: این پروژه پس از پنج سال تاخیر در ساخت و ساز با پیگیریهای انجام شده به صورت اسکلت فلزی و مهاربندی به صورت ساخت کارخانه ای و سقف بتنی و دیوار ها از پنل ۳d به صورت سبک و عایق حرارتی صوتی و پنجره های پیرامونی به صورت دوجداره اکنون به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری علاوه بر مدرسه رحم دل ۲واحد آموزشی دیگر تحویل آموزش و پرورش شده که شامل پروژه ۶ کلاسه جهان آباد با زیربنای ۹۵۰ مترمربع با مشارکت شرکت عظیم خودرو و مدرسه ۲ کلاسه روستای قلعه نو با زیربنای ۱۵۰ مترمربع است.

حدود ۵۵ هزار دانش آموز بروجرد در بیش از ۴۰۰ واحد آموزش مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.