به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پاسگاه محیط بانی تالاب بیشه دالان بروجرد با بیان اینکه امروز وضعیت ایران با گذشته اصلاً قابل قیاس نیست، افزود: تمام وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گذشته را دیده ایم و پروردگار را شاکریم که در زمان حال و انقلاب اسلامی هستیم، شاید کاستی‌هایی باشد ولی با وحدت، اتحاد و تلاش مسئولان این کم و کاستی‌ها رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از نعمت‌هایی که خدا در این زمان به ما داده تحصیل برای همه اقشار جامعه در دانشگاه است، زمانی تنها عده‌ای خاص درس می‌خواندند اما امروز به برکت انقلاب همه به راحتی می‌توانند وارد دانشگاه شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز خیلی از مدیران و مسئولان ما از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند که مسئولیت‌های سنگینی هم به عهده دارند؛ این ارمغان انقلاب برای کشور ما است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: خوشبختانه پیشرفت‌های زیادی هم داشته ایم البته همه می‌گویند پیشرفت یک مقوله کلی است و کل دنیا در این مسیر افتاده است ولی من می گویم با شرایط ما و این همه تحریم و جنگ توانسته ایم قدرت برتر در منطقه باشیم.

وی افزود: کشوری هستیم که ۱۷۰۰۰ هزار شهید ترور داشته ایم آن هم به جرم انقلابی بودن و ۷۲ نفر در حزب جمهوری شهید شدند، نخبگان و رئیس جمهور وقت ایران را کشتند، هشت سال جنگ ناجوانمردانه و نابرابر را داشتیم ولی توانستیم با سربلندی این مسائل را پشت سربگذاریم.

امام جمعه بروجرد بیان داشت: توانستیم در مقابل ابرقدرت‌های دنیا بایستیم، آن هم با ایمان به خدا و رهنمودهای رهبر انقلاب، که به لطف پروردگار به نقطه‌ای از قدرت در منطقه رسیده ایم که ابرقدرت جهان را منفعل و ذلیل کرده ایم.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: نمی‌گوییم مشکل نداریم، مشکل هست و انتظار داریم مسئولین برای رفع این مشکلات قدم بردارند، هرچند همیشه درخدمت مردم بوده و پشتیبان آنها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.