حجت السلام سیدعلی حسینی روز چهارشنبه در ایین افتتاح پاسگاه محیط بانی بیشه دالان بروجرد افزود: زمان طاغوت با زمان انقلاب قابل قیاس نیست و مقایسه درستی نیست.
وی اظهار داشت: به برکت انقلاب و رشادت شهیدان و پایداری ملت ایران در زیر رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری امروز حکومت اسلامی در کشور برقرار است و اگر کم و کاستی هایی وجود دارد که طبیعی است.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب همه اقشار مختلف مردم به خدمات اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی دسترسی دارند و امنیت در سطح کشور و مرزها برقرار است.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: کشور ما فشارهایی را تحمل کرده که می توانست انقلاب را از بین ببرد، هشت سال جنگ نابرابر و ترور بزرگان و نخبگان علمی کشور از فشارهای دشمنان بوده است.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: اطاعت از رهبری فشارها را از بین برده و امروز ابرقدرتهای جهان منفعل شده است.
وی از زحمات استاندار لرستان در راستای توسعه لرستان و بروجرد قدردانی کرد و افزود: باید قدر این مردم را دانست و به فکر حل مشکلات مردم باشیم و  انتظارات را به صورت منطقی بیان‌کنیم تا مسئولان مشکلات را حل کنند.
امام جمعه بروجرد از انتخابات مجلس به عنوان یک امتحان بزرگ یاد کرد و گفت: در انتخابات پیش رو مراقب باشیم جناحی رای ندهیم و به کسانی که مدیر، مدبر و به فکر حل مشکلات  مردم هستند رای بدهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.