بِه گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان در دفتر امام جمعه بروجرد افزود: باید تلاش کنیم مدیرانی در راس امورات قرار بگیرند که شایستگی لازم و کافی را داشته باشند.
وی اظهار داشت: در انتخابات پیش رو باید مراقب باشیم تا افرادی با هزینه های هنگفت و خرج های آنچنانی وارد مجلس نشوند.
امام جمعه بروجرد با اشاه به اینکه کسانی که با خرج های بزرگ سعی در وارد شدن به مجلس دارند نمی توانند برای مردم کار کنند، بیان کرد: باید از جهت فرهنگی به جایی برسیم که افراد شایسته را با تحقیق انتخاب کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: کسانی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی می شوند باید با تدین و تدبیر و با هدف خدمت به مردم وارد این میدان شوند.

وی ادامه داد: ریخت و پاش های فراوان برای ورود به مجلس باید از بین برود و مردم باید با فرهنگ سازی به کسانی که با شام و نهار و خرج های کلان قصد وارد شدن به مجلس را دارند رای ندهند.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات افزود: رسانه ها و دیگر نهاد های فرهنگی به فرهنگ سازی انتخاب اصلح در انتخابات کمک کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به شهادت سردار و همرزمان عزیزشان گفت: اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  او را محبوب دلها کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: ژنرال های بزرگ نظامی در جهان وجود دارد ولی هیچکدام به اندازه سردار شهید سلیمانی محبوب نیستند.
وی اظهار داشت: اخلاص سردار باعث شد مردم با عشق قابل وصفی او را دوست داشته و به صحنه بیایند.
وی بیان کرد: باید مسوولان الگو بگیرند و برای خدا کار کنند راهپیمایی اربعین به همت تلاش های سردار شهید حاج قاسم به وجود آمد، کار سردار سلیمانی خدایی بود، در آیات و روایات نیز آمده که هر کس در راه خدا گام بردارد خدا او را کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با شهادت خود جهانی را تحت تاثیر قرار داد، افزود: مسئولان منیت ها را کنار بگذارند و برای خدا کار کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: تشکیل کار گروه علمی و پژوهشی در زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی بروجرد با محوریت دانشگاههای شهرستان تشکیل شده است.

فرزاد درخشان افزود: بیش از ۲۰۰ محور در زمینه های مختلف و مشکلات و معظلات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی به دانشگاهها ارائه شده تا پایان نامه ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با این موضوعات نوشته شود.
وی اظهار داشت: سال گذشته تشکیل کارگروه قرآن و عترت را در زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد که برنامه های خوبی در این راستا انجام و موفقیت آمیز بود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.