به گزارش ایرنا، سردار مرتضی کشکولی عصر یکشنبه در آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام (ره) بروجرد برگزار شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن برای متوقف کردن این انقلاب دست به کار شد تا با این کار از اقتدار انقلاب و صدور آن به کشورهای دیگر جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در این سالها استکبار توطئه های طرح خاورمیانه بزرگ، تجزیه کشورهای اسلامی، حمله به کشورها، جنایت ها و جنگ های زیادی انجام داد اما به نتیجه نرسید و در این سالها شهید سلیمانی در بسیاری از مناطق حضور داشت و در همه روزهایی که در لبنان جنگ بود.

سردار کشکولی اظهار داشت: در طول این سالها استکبار هزینه‌های هنگفتی برای به نتیجه رسیدن به اهداف خود خرج کرده اما در همه این طراحی ها دست خالی برگشته و با شکست همراه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان بیان کرد: بعد از شکست دشمن در همه این توطئه ها، استکبار داعش را ایجاد کرد تا در راستای مخدوش کردن دین اقدام کند و از گسترش و صدور انقلاب و اسلام به کشورهای دیگر جلوگیری کند و با این کار فرصتی را برای صهیونیست ها فراهم کند تا دوباره قدرت خود را بازیابی کنند.

وی ایجاد تفرقه و اخلاف بین کشورهای مسلمان را از مهمترین اهداف دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمن تلاش دارد تا بین امت اسلامی و کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کند  و شهید سلیمانی با حمایت های رهبری و جانفشانی رزمندگان کشورهای اسلامی در قالب گردان های حزب و اله و مقاومت ایستادند  و نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

سردار کشکولی ادامه داد: ۱۸ سال است که استکبار در عراق، سوریه، لبان، غزه، فلسطین  جنگ هایی را ایجاد کرده اما به نتیجه نرسیده و ۲ دهه است که شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان های مختلف جنگ در منطقه حضور دارد و با شجاعت و اخلاص و تیزبینی، دشمن را هراسان کرده و به عقب رانده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: یکی از دستاوردهای شهید سپهبد سلیمانی این بود که از تخریب عتبات عالیات جلوگیری کرد  و علیرغم این همه سالها جنگ اما مرقد ائمه اطهار (ع) در این کشور در اوج عزت قرار دارد.

وی اربعین را یک راهپیمایی سیاسی دانست و گفت: این راهپیمایی شاهکار فرهنگی شهید سلیمانی بود که با همکاری سایر کشورهای مسلمان این برنامه هر ساله با حضور میلیونی انجام می شد.

سردار کشکولی افزود: امروز آمریکا همه قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و دستور ترور شهید سلیمانی را می دهد  و نشان می دهد که آمریکا امروز در منطقه منزوی است و صهیونیست ها با این اقدام، جرات تکان خوردن ندارند  چرا که می دانند کشورهای عراق، لبنان و سوریه به تجهیزات لازم مجهز است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز جمهوری اسلامی در ثبات به سر می برد و با اقتدار و عزت به راه خود ادامه می دهد اما شهادت شهید سلیمانی دنیا را در عزا فرو برد چرا حاج قاسم محبوب دلها بود.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی در راه خدا و برای خدا تلاش و مهربانانه با همه مردم رفتار می کرد و هدفشان اتحاد و وحدت بین امت اسلامی بود و شخصیتی جهانی داشت.

سردار کشکولی اضافه کرد: در مملکت ما حاج قاسم های زیادی تربیت شده اند که آماده جانفشانی هستند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: دشمن از مدتها قبل برنامه ریزی کرده که حضور و مشارکت برای انتخابات کم شود اما با حضور حداکثری در انتخابات به همه ثابت می کنیم که همیشه در صحنه حضور داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.