رییس پلیس راه لرستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید کندی تردد در جاده های داستان اظهار داشت: بدلیل بارش برف تردد در جاده خرم آباد - بروجرد در منطقه پل هرو و گردنه های این مسیر با کندی و گاها با سختی همراه شده است.

سرهنگ مصطفی دالوند گفت: بارش برف همچنین موجب لغزنده شدن جاده ها و گردنه های شهرستانهای سردسیر استان شده که به رانندگان توصیه می شود برای عبور از مسیرهای برف گیر، زنجیر چرخ و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان نیز گفت : راهداران از شب گذشته برای باز شدن محورهای ارتباطی استان در تلاش هستند و با نمک پاشی بر سطح جاده امکان تردد را برای خودروها برقرار کرده اند.

عباس شرفی بیان کرد: در محور ارتباطی خرم آباد-بروجرد و در گردنه رازان بارش شدید برف موجب کند شدن و حتی در مواقعی موجب توقف خودروها شده است که از رانندگان تقاضا داریم تجهیزات گرمایشی مناسب به همراه داشته باشند.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان بارش باران و برف در استان از روز پنجشنبه در این استان آغاز شده و امروز شنبه این سامانه بارشی از استان خارج می شود و پس از آن دمای هوا بین یک تا سه درجه کاهش می یابد.

خبرنگار ایرنا نیز گزارش داد که بدلیل بارش برف زیاد اکنون تردد خودروها در محور ارتباطی خرم آباد - بروجرد امکان پذیر نبوده و جاده مسدود شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.