سرهنگ هادی امیدوار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اینک در مسیر همه جاده‌های خراسان رضوی به جز مسیر تربت‌جام بارش باران و لغزندگی سطح جاده گزارش شده‌ است. 
وی ادامه داد: همچنین رانندگان در محدوده گردنه تیوان واقع در مسیر جاده قوچان - درگز و گردنه گوجکی در مسیر جاده مشهد- کلات با بارش خفیف برف مواجه هستند. 

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین گفت: ترافیک صبحگاهی امروز در ورودی مسیرهای جاده‌ای مشهد پرحجم و نیز شمار خودروها در ابتدای جاده خروجی مشهد به سمت فریمان نیز پرحجم است.
وی افزود: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ فقره تصادف جرحی در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد که ۱۷ مجروح در پی داشت. دو نفر از این مجروحان پس از انتقال به بیمارستان جان باخته‌اند. 
سرهنگ امیدوار همچنین تاکید کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و دقت بالا در مسیرهای جاده‌ای به ویژه در محدوده تقاطعها و گردنه‌ها، حرکت کنند. سرعت خودرو در شرایط بارانی باید ۲۰ کیلومتر کمتر از حد تعیین شده به عنوان سرعت مجاز باشد.

وی گفت: چراغ خودروهای در حال حرکت در مسیرهای ابری و مه‌آلود نیز باید روشن باشد.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده شامل شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر جاده بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.