سرهنگ خداداد فلاح روز چهارشنبه در همایش فرماندهان نیروی های مسلح لرستان در لشکر ۸۴ خرم‌آباد اظهار داشت:  باید راهکارهای مبارزه با دشمن را شناسایی کنیم چرا که امروز دشمن بعد از شکست‌های متوالی از جانب محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ امنیتی و عملیات روانی در این کشورهاست.

وی بیان کرد: اداره امور کشور با اتکا به آرای مردم است که این نشان از دموکراسی بودن نظام بوده و ایران، مردم سالاری ترین کشور منطقه در خاورمیانه می باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در کشور ۳۵ انتخابات با مشارکت بیش از ۶۵درصدی برگزار شده افزود: مجلس از اساسی ترین نهادهای کشور است که ریل گذاری صحیح برای دولت و نظام را انجام خواهد داد و در صورت انتخاب فرد اصلح موفق می شود.

 معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: زمانی که ترامپ از برجام خارج شد تحریم های ثانویه را برگرداند و هدف آن تاثیر بر مشروعیت نظام بود، آنها به دنبال جدایی مردم و حاکمیت و مشروعیت زدایی نظام هستند.

 فلاح اظهار داشت: اگر انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود سیاست‌های آمریکا از بین می‌رود و حضور حداکثری مردم نقطه امید در دل محورهای مقاومت ایجاد می کند.

 وی با بیان اینکه مجلس می‌تواند راهکارهای خنثی سازی تحریم ها را به دولت ارایه کند ادامه داد: دشمن چشم امید به مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات دارد و با حضور مردم در پای صندوق توطئه دشمنان خنثی می شود.

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم پایه‌گذار دولت سیزدهم است و ایجاد یک مجلس انقلابی، دولت انقلابی را به دنبال خواهد داشت.

فلاح با اشاره به اینکه مردم باید نسبت به کاندیدا شناخت کافی پیدا کنند گفت: نگاه قومیتی به انتخابات خوب است اما تا جایی که به نظام آسیب نزند و اگر نماینده ها به وعده های خود عمل نکنند مردم از نظام سرخورده می شوند.

فلاح افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات، مشروعیت بخشی به نظام ، افزایش سرمایه اجتماعی، ایجاد امنیت نرم در کشور، واکسینه شدن مردم تا چهار سال آینده و قدرت بازدارندگی را به همراه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.