به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، علیرضا آشناگر عصر چهارشنبه در شورای اداری بخش رودبار الموت شرقی با اشاره به اوضاع و شرایط داخلی و بین المللی کشور، افزود: استکبار جهانی با تبلیغات گسترده، فضا سازی علیه جمهوری اسلامی ایران و گرفتن چندین قطعنامه از سازمان ملل توانسته بود تحریم های گسترده و ظالمانه ای علیه نظام به تصویب برساند.
این مقام سیاسی ادامه داد: خوشبختانه با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، تدبیر دولت و تیم مذاکره کننده توانستیم این مناقشات و اختلافات هسته ای را در قالب برنامه جامع و تفاهم نامه اقدام مشترک، یعنی برجام مرتفع نماییم.
آشناگر با اشاره به اینکه روز بیست و سوم تیرماه، به عنوان روز گفت و گو و تعامل سازنده با دنیا بر همین اساس نام گذاری شد، اضافه کرد: این تفاهم نامه با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، ورود و دخالت برخی کشورهای عربی و لابی صهیونیست ها، به صورت یک طرفه از سوی رئیس جمهوری آمریکا لغو شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه اظهار داشت: هدف آمریکا از این اقدام یک طرفه تحمیل اراده بر نظام، ایجاد فشار بر مردم و گسترش نارضایتی علیه حاکمیت بوده که در نهایت چیزی جز ناکامی و شرمساری سیاسی نصیبش نشد.
آشناگر تاکید کرد : در شرایط فعلی هم علی رغم دشمنی های آمریکا همه اقشار و گروه ها اعم از مسئولان، مردم، احزاب و گروه های سیاسی، فعالان فرهنگی، جوانان و اصحاب نظر و رسانه وظیفه دارند تقویت وحدت و انسجام ملی را در دستور کار خود قرار دهند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.