سید امین قاسمی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در گرامیداشت دهه مبارک فجر چهارمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی با هدف به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای هنرمندان صنایع دستی برگزار می شود.

وی گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مشارکت انجمن هنرمندان سفالگر با هدف به نمایش گذاردن آخرین دستاوردهای صنایع دستی و هنرهای سنتی و آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعداد های نو در عرصه صنایع دستی، جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی را برگزار می کند.

 قاسمی بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند تصاویر موبط به آثار صنایع دستی خود را تا تاریخ ۲۵ ماه جاری از طریق عکس به نشانی  ichtotarvij@gmail.com ارسال کنند.

 قاسمی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره سیزده بهمن و مراسم اختتامیه بیست و یکم بهمن ماه خواهد بود اظهار داشت: به پنج هنرمند برگزیده در این جشنواره نشان سرو سیمین ویژه جشنواره فجر صنایع دستی به همراه جایزه غیر نقدی و به ۵ هنرمند برگزیده دیگر دیپلم افتخار اعطا خواهد شد.

 علاقمندان به شرکت در جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه ارسال آثار با واحد آموزش حوزه معاونت صنایع دستی می توانند با شماره های ۳۳۳۶۷۱۲۱ و ۳۳۳۶۷۴۷۳ داخلی ۱۷ تماس بگیرند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.