به گزارش ایرنا، محمد رزم روز شنبه در جلسه ستاد جرایم خاص استان لرستان با اشاره به اینکه اغتشاشگران اخیر به هیچ چیز حتی علایم رانندگی رحم نکردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این افراد مردم نبوده و از اشرار هستند، گفت: باید لیدر های اصلی این اغتشاشات شناسایی شده و با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

بیان کرد: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرایم خاص بخشنامه ریاست قوه قضاییه و دستور العمل کنترل مجرمان خاص است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف این ستاد مبارزه با جرایم شرارت آمیز،باند های مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرایم مهم،جرایم امنیتی وناامن کننده و سرقت های مسلحانه می‌باشد، افزود: این جلسات در ایجاد امنیت در استان و نیز کاهش جرایم مهم بسیار حایز اهمیت است.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش استان باید شناسایی، سطح بندی، مستند سازی و کنترل شوند، گفت: اولین جلسه این ستاد در رابطه با شناسایی و دستگیری قاتلان متواری بود که نتایج خوبی نیز بدست آمد و در این راستا از اداره کل اطلاعات، ناجا و سپاه به دلیل کشف این قتل ها تقدیر  می شود.

رزم ادامه داد: تلاش می شود که مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک، از جمله تخلفات مالی برخی مدیران و قتل های نا امن کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از رسانه های مختلف بصورت زنده به اطلاع مردم برسانیم.

وی افزود: در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل این افراد نشستیم که اکثر آنها اظهار ندامت کرده و از اقشار ضعیف جامعه و بدون هیچگونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.