به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی در کارگروه مبارزه با مواد مخدر ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان فرهیخته و مردم بسیجی لرستان در سخنانی گفت: امام بزرگوار در بدو پیروزی انقلاب و در سال ۵۸ دستور تشکیل بسیج را به سپاه دادند و با تشکیل بسیج مملکت را بیمه نموده و مردم با همکاری بسیجیان و سپاهیان،  ۸ سال در برابر در برابر ۴۶ کشور جهان مقاومت کردند.

وی افزود: پس از جنگ حتی ۱ سانتی متر از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت که اگر فرمان توقف جنگ توسط امام صادر نمی شد چه بسا بسیجیان پیشرفتهای بیشری در آن مقطع برای کشور به ارمغان می آوردند اما با فرمان امام راحل همه نیروها از جنگ دست کشیدند و فرمان امام اجرا گردید.

صدور تفکر بسیجی به دیگر کشورها

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه اظهار داشت: همچنین با صدور تفکر بسیجی نه تنها در داخل کشور بلکه در دیگر کشورها نیز افراد بیشماری به خیل عظیم بسیجیان ما پیوستند و در سوریه و عراق از سالیان گذشته با تفکر بسیجی و با مستشاری بسیج و سپاه توانستند از مملکت خود با این روحیه دفاع کنند و داعش و دشمنان را از کشورشان خارج نمایند.

ثمینی با بیان اینکه تفکر بسیجی یادگار امام است اظهار کرد: این تفکر در حال حاضر مورد تاکید بسیجی زمان ، مقام معظم رهبری نیز هست و انشااله روز به روز توسعه پیدا می کند و خدمتگزاری در بسیج مقدس و افتخاری بس بزرگ برای خدمت به مردم است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: هر جایی که در کشور با محدودیت مواجه شدیم به لطف خدا با ورود بسیج کارها به معنای واقعی حل شده و مشکلات در کشور برطرف گردیده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1297303
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.