علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه کل نظام اسلامی در مرحله جدید و  آغاز کار است و همه باید برای تحقق این راهبرد تلاش مضاعف داشته باشند.

وی ادامه داد: جامه عمل پوشاندن به بیانیه گام دوم انقلاب و تفهیم آن بین آحاد جامعه کاری فراتر از تلاش و توان یک سازمان مانند تبلیغات اسلامی است و باید همه بخش‌ها کمک کنند.

استاندار سمنان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبری در تهیه بیانیه گام دوم انقلاب زحمت کشیده اند و ضرورت دارد ساز و کارهای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هر چه زودتر در استان تدوین و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شان مهمی دارد، خاطرنشان کرد: مصادیق فرهنگ عمومی در استان سمنان احصا شود و کارهایی که فرهنگ را تحت تاثیر قرار دهد در این نشست مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار سمنان تاکید کرد: نشست های شورای فرهنگ عمومی با تمرکز بر مصادیق فرهنگی جامعه با دقت و اتخاذ دستور کار دقیق‌تر برگزار شود.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.