به گزارش ایرنا سرهنگ حسین نجفی روز شنبه اظهار داشت: روز گذشته براساس اعلام فردی مبنی براینکه خودرو وی به همراه فرزند سه ساله اش مورد سرقت قرار گرفته است، موضوع به کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد شهرستان کوهدشت اعلام شد.

وی بیان کرد: ماموران با بکارگیری شیوه های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی و مکان توقف خودرو در یکی از روستاهای حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضائی به روستای مورد نظر رفته که سارقان به محض مشاهده خودروهای پلیس اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس به آن ها دستور ایست داد اما متاسفانه سارقان به دستور و شلیک تیرهای هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند.

وی اضافه کرد: خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیر مجاز از کنترل راننده خارج و واژگون شد و ماموران سه نفرمتهم سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد مالک خودرو پس از پارک اتومبیل در جلوی منزلشان از خودرو خارج و سوییچ را در ماشین جای می گذارد که در بازگشت متوجه می شود سارقان از غفلت و فرصت پیش آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربوده اند.
سرهنگ نجفی افزود: در بازجویی های بعمل آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از اتومبیل پیاده که توسط ماموران به آغوش خانواده اش باز گردانده شد.
وی ضمن توصیه به رانندگان و مالکان خودروهای شخصی بر رعایت نکات ایمنی گفت: هرگونه مورد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.