سرهنگ محسن دالوند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برپایی این نمایشگاه  اظهار داشت: با توجه به حجم بالای اشیای کشف شده در ۲ سال گذشته و همچنین عدم مراجعه مالباختگان نمایشگاهی برای نخستین بار برای تحویل این وسایل به مال باختگان برپا شد .

وی افزود: این نمایشگاه از دوم تا چهارم آبان ماه برای بازدید شهروندانی که از آنها در ۲ سال گذشته سرقت شده است برپا شده و  آنها می توانند برای شناسایی اموال خود مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: شهروندان در صورت شناسایی اموال خود می‌توانند به کلانتری کاشف مراجعه کرده و پس از سیر مراحل اداری اموال خود را تحویل بگیرند .

وی تصریح کرد : لوازم خانگی، وسایل برقی، ابزار فنی، اقلام ورزشی ، گوشی های همراه ، پمپ آب ، ضبط صوت خودرو و منزل ، لبتاب ، تلویزیون و ال سی دی ، تایر و لاستیک خودرو و همچنین موتور سیکلت از جمله وسایل سرقتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: شهروندان می توانند با در دست داشتن جعبه و شماره سریال گوشی های همراه خود به غرفه های مورد نظر مراجعه و تلفن همراه خود را شناسایی کنند .

وی گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار در سطح کشور برپا شده و امیدواریم به صورت پایلوت در سراسر کشور نیز اجرا شود.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز یادآور شد : تنها پس از ساعاتی از برپایی این نمایشگاه بیش از ۳۰ شهروند اموال سرقتی خود را شناسایی کردند و پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد بیشتری از اموال سرقتی به مالباختگان بازگردد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.