پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان این بازرسی، ۱۰ دستگاه لباسشویی و تلویزیون و ۵۸۰ دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا، علاوه بر توقیف خودرو، ۲ نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

انهدام باند سارقان مغازه توسط پلیس آگاهی 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند سه نفره سرقت مغازه در شهر کرمانشاه و کشف ۱۱ فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ «محمدرضا امیری» اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه های شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی رد پای یکی از سارقان سابقه دار در جریان سرقت های صورت گرفته شدند و در استعلام های صورت گرفته مشخص شد این فرد به جرم دیگری در زندان به سر می برد.

سرهنگ امیری گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، سارق سابقه دار در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و وی در اعترافات تازه خود پرده از ۱۱ فقره سرقت دیگر از مغازه های شهر کرمانشاه با همدستی ۲ نفر دیگر خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: علاوه بر دستگیری دیگر همدستان وی، یک فرد مالخر نیز در این رابطه دستگیر و مقداری از اموال مسروقه نیز کشف شد.

وی در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.