به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه در سطح استان22 سارق مسلح تحت تعقیب مقامات قضایی را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.
وی افزود: در این راستا افسران زبده پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی لازم قضایی طی 72 ساعت گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار 22 سارق به عنف را دستگیر و از مخفیگاه آنان سه قبضه کلت کمری، چهار قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری فشنگ کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه پنج دستگاه خودرو سواری، 2 دستگاه موتورسیکلت، مقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف و متهمان در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 6 فقره سرقت خودرو، چهار فقره سرقت موتورسیکلت، 13 فقره سرقت تلفن همراه و هفت فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت های مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان است، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.
سردار قنبری تاکید کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.