به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده سرقت های مسلحانه 21 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.
وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، چابهار و دلگان با هماهنگی های قضایی در سه روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کلاش و پنج قبضه تپانچه به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه چهار دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت، 14 دستگاه تلفن همراه و 300 میلیون ریال وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.
وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به هفت فقره سرقت خودرو، 15 فقره سرقت تلفن همراه، 2 فقره سرقت موتورسیکلت و چهار فقره سرقت وجوه نقد و کیف پول اعتراف کردند.
سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.