به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین بیات مختاری شنبه در تشریح این خبر افزود: پس از اعلام چندین فقره سرقت خودرو، مأموران پس از یک ماه تحقیقات پلیسی و مراقبت های نامحسوس، مخفیگاه دزدان را زیر نظر گرفته و سرانجام پس از هماهنگی قضایی متهم 45 ساله را در اقدامی ضربتی با یک خودرو پراید مسروقه دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: متهم در تحقیقات اولیه همدست 32 ساله و 6 مالخر اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرد که با دستگیری آنان، متهمان تا کنون به 2 فقره سرقت خودرو اعتراف و پلیس مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو و مدارک این خودروها را کشف کرده است.
سرهنگ مختاری افزود: متهمان همچنین به سرقت تعدادی گوشی تلفن همراه از مراجعان به بیمارستان نیز اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

* دستگیری عامل برداشت های غیرمجاز اینترنتی
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: عامل برداشت های غیرمجاز از کارت عابربانک یک شهروند، با تلاش کارشناسان پلیس فتای این شهرستان دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: پس از شکایت خانمی جوان مبنی بر برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی اش و خرید اینترنتی از این طریق، کارشناسان اداره مبارزه با جرائم پلیس فتا به بررسی موضوع پرداختند که سرنخ هایی از این برداشت ها را که طی 20 فقره تراکنش به مبلغ 3 میلیون ریال بود، به دست آوردند.
وی اظهار کرد: پس از هماهنگی انجام شده با مقام قضایی متهم 20 ساله که فرزند شاکیه بود دستگیر شد.
خبرنگار: سعید صفارائی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
9869/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.