به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید دادگر اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر سرقت احشام در یکی از روستاهای حاشیه شهر طبس موضوع به صورت ویژه پیگیری شد و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با بررسی محل سرقت متوجه شدند که احشام مسروقه با یک خودروی سنگین منتقل شده‌اند و بلافاصله طرح مهار اجرایی و موضوع به سایر شهرهای اطراف نیز اطلاع داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: تحقیقات ماموران حاکی از این بود که خودرو حامل احشام سرقتی از شهرستان طبس خارج شده و در یکی از شهرهای اطراف در حال تردد است که بلافاصله اقدامات پلیسی انجام و خودرو توقیف شد.

وی تصریح کرد: سارق ۳۳ ساله که از مجرمان سابقه‌دار است در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس به سرقت احشام از روستای دشتغران شهرستان طبس اعتراف کرد و ۶۲ راس از احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ دادگر با اشاره به ارزش حدود چهار میلیارد ریالی احشام مسروقه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان احتمالی وی ادامه دارد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.