عبدالعظیم گیوه کی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وجود بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده و بیش از ۶هزار کارفرما در حوزه های مختلف شغلی ضروری است با ثبت نام در سامانه اینترنتی جامع روابط کار، از امور مربوط به جامعه کارگری و کارفرمایی به صورت شفاف و بدون مراجعه حضوری برخوردار شوند.

وی ادامه داد: کارگران و کار فرمایان برای ثبت‌نام در این سامانه و دریافت نام‌کاربری و رمز عبور باید با همراه داشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولت  مستقر در سطح شهر بروجرد مراجعه کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: ثبت نام در سامانه جامع روابط کار به مشخص شدن تعداد واقعی کارگران کمک می کند.

گیوه کی افزود: سامانه جامع روابط کار در حوزه های مختلف همچون بازرسی کار، تشکلات کارگری و کارفرمایی، روابط کار، بیمه بیکاری، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار خدمت‌های خود را به جامعه کارگری و کارفرمایی می دهد.

وی تاکید کرد: ایجاد شفافیت در اطلاعات مربوط به جامعه کارگری و کارفرمایی،کاهش کاغذ بازی اداری، تسریع در روند رسیدگی و پیگیری گارهای مربوط به روابط میان کارگر و کارفرما،جلوگیری از تخلف‌های کارفرمایان در برابر حقوق کارگران، ایجاد دسترسی به سامانه برای تمامی بازیگران جامعه کارگری و کارفرمایی، دسترسی دولت به اطلاعات و مشخصات کارگران و کارفرمایان از اهداف راه اندازی این سامانه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.