به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با تسلیت ایام سوگواری پایان ماه صفر و سالروز وفات پیامبر(ص) بیان کرد: باید زمان شناس باشیم و تحلیل درست از زندگی و سیره ائمه داشته باشیم تا حق را از باطل تشخیص دهیم.

وی با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی با توجه به تحریم های استکبار افزود: ساخت هواپیمای جت آموزشی کار بزرگی توسط جوانان بوده و دستگیری سرشبکه آمد نیوز، دنیا را متحیر و دشمنان را دستپاچه کرده است.

وی اظهار داشت: این پیشرفت ها مرهون هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایثار و فداکاری جوانان انقلاب اسلامی و انسجام و وحدت ملت ایران است.

امام جمعه خرم آباد  با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این امر نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان می باشد و دست اندرکاران نیز باید در این حیث اهتمام لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به وضعیت شهر خرم آباد و احتمال وقوع سیل گفت: باید برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از سیل در لرستان تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه دشمنان داخلی یاس ایجاد می کنند افزود: دشمنان در خارج از کشور علیه جبهه مقاومت کشورهای اسلامی از هر روزنه ای فرصت طلبی می کند ومی خواهند جبهه مقاومت اسلامی که ایران پرچم دار آن است را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به  اقتدار پیاده روی اربعین گفت: بار دیگر قدرت نمایی مکتب اهل بیت در دنیا نشان داده شد و این کنگره جهانی امام حسین توسط مردم و مسئولان و پذیرایی کریمانه مردم عراق برگزار شد و چیزی جز برکت امام حسین ( ع) نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.