به گزارش خبرآنلاین لرستان،جاسم محمدی فارسانی از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان بی‌بضاعت خبر داد و افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با شعار بارنگ مهر رویایی بسازیم» با حضور دانش آموزان ۱۰ مهرماه در مدارس استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به جمعیت دانش آموزان تحت حمایت این نهاد گفت: سیزده هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قراردارند و از خدمات کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد به تخصیص دو میلیارد تومانی اعتبارات توافقنامه بودجه به دانش آموزان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: سرانه کمک‌هزینه تحصیلی ۱۲۰ هزار تومان است که این مبلغ پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست.

ادارات کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری کالای موردنیاز دانش آموزان جمع آوری می کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی به شیوه‌های مشارکت در کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: ادارات کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری و مدارس به‌صورت حضوری کالای موردنیاز دانش آموزان شامل (پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و.) را جمع‌آوری می‌نمایند و کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به‌صورت آنلاین و انتخاب منطقه جغرافیایی و محل هزینه کرد کمک اهدایی تخصیص‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه جشن عاطفه‌ها با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از طریق کمیته امداد و مسئولین مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1263948
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.