تعداد دانش آموزان مازندران در سال تحصیلی جاری بیش از ۵۳۰ هزار نفر اعلام شده که از این تعداد ۹ هزار دانش آموز به دلیل مشکلات مالی زیرپوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند . 

احمد سعادت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کمیته امداد مازندران برای تامین مایحتاج دانش آموزان زیر پوشش خود با اجرای برنامه هایی از جمله برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه ها پیش از آغاز سال تحصیلی و در پایان شهریور ماه تلاش کرد تا مشارکت خیران را در این زمینه جلب بکند .

وی میزان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری در این مرحله از جشن عاطفه ها را حدود هشت میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد : این میزان کمک ها براساس نیاز و تعداد دانش آموزان زیرپوشش به شهرستان های مازندران اختصاص یافت و صرف اختصاص سرانه تامین وسایل تحصیل دانش آموزان نیازمند شد . 

معاون کمیته امداد مازندران سرانه تامین وسایل تحصیل هر دانش آموز زیر پوشش این نهاد را چهار میلیون ریال برای خرید و پرداخت هزینه نوشت افزار ، کتاب ، لباس فرم مدرسه و ثبت نام اعلام کرد و گفت که امسال تمامی دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد مازندران با لباس فرم مدرسه نو و نوشت افزار کافی سال تحصیلی را آغاز کردند.

۲۰۹۶/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.