به گزارش ایرنا، محمد قربانی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی تشکیلاتی شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، افزود: در راستای گام دوم انقلاب و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به فعال سازی تشکل های استادی به ویژه اساتید جوان و انقلابی در پیشبرد اهداف و برنامه های علمی و فرهنگی کشور گام برداریم.

وی با اشاره به این که این دوره، دومین دوره آموزشی است گفت: این دوره به مدت پنج روز با حضور ۳۵۰ نفر از اساتید در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می شود که صبح ها کلاس های دانش افزایی و عصرها جلسات و نشست ها برگزار می شود.

قربانی اظهار داشت: تلاش داریم اساتیدی در دانشگاه ها تربیت و یا ارتقا یابند که که در راه مکتب اهل بیت(ع) و اهدافی هست که امام حسین(ع) فرمودند پیش رویم.

در ادامه حمید مهدیون معاون تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی  افزود: ۳۰ هزار عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد وجود دارد و ظرفیت بالای اساتید و تشکل های دانشجویی و استادی می تواند در پیشرفت کشور موثر باشد.

وی اضافه کرد: تشکل ها در اسلامی شدن دانشگاهها نقش موثری دارد و از مطالبات اصلی رهبر معطم انقلاب است.

وی بیان کرد: هر جا تشکیلات موفق داشته ایم پیروز شده ای و تشکل های استادی نقش ویژه در مسایل جامعه ایفا می کنند و همچنین تشکل های استادی در دانشگاه آزاد قوی تر شکل گرفته است.

مهدیون اظهار داشت: در دوره دوم طرح شهید شهریاری کلاس های دانش افزایی و میزگرد و سخنرانی برگزار خواهد شد و بررسی مسائل مختلف کشور در این دوره با سخنرانی های مهم کشوری برگزار می شود.

 ۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.