به گزارش خبرنگار ایرنا، اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی در سه نقطه از شهرستان سلسله برگزار شد، در شهر الشتر، مادران عزادار در مسجد امام رضا(ع) و هیئت ابوالفضل(ع) و در بخش فیروزآباد نیز در مسجد این شهر این اجتماع بزرگ و پرشور برگزار شد.

امام جمعه الشتر در جمع مادران عزادار هیئت ابوالفضل(ع) شهرستان با اشاره به هجمه های دشمن در عصر کنونی و تلاش آنها برای از بین بردن بنیان خانواده ها، گفت: نقش مادران در تربیت فرزندانی متعهد و مقید و پایبند به اصول اسلامی بی بدیل و انکار ناپذیر است و همواره مادران ایران اسلامی توانسته اند بخوبی از عهده انجام این مسئولیت مهم برآیند و گواه آن شهیدانی است که جان خود را در دفاع از میهن و اسلام از دست داده اند.

سخنرانی، روضه خوانی، مرثیه خوانی و عزاداری، و توسل به کودک و شهید شیرخواره صحرای کربلا حضرت باب الحوائج علی اصغر (علیه السلام) از برنامه‌های این مراسم معنوی در مساجد شهرستان بود.

همایش عظیم «شیرخوارگان حسینی» هرساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار شده و معرفی امام حسین(ع) به جهانیان به‌واسطه بی‌بدیل‌ترین سندِ مظلومیّت و حقانیّت آن حضرت یعنی شهادت حضرت علی اصغر(ع) و آماده سازی شیرخوارگان برای یاری قیام امام زمان(عج) از جمله اهداف این همایش است.

۷۲۶۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.