رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد گفت: فضای فیزیکی استانداری را برای توسعه بخش جراحی زنان نیاز داریم.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سعید رحیمی اظهار کرد: مرکز آموزش درمانی شهید رحیمی با 435 تخت به عنوان تنها مرکز بیمارستان جنرال استان و بیمارستان سطح 3 (به این معنا که همه بیماران جراحی، سایر درمان‌های داخلی، قلب، عروق، زنان و مادران پرخطر همه به این مرکز ارجاع داده می‌شوند) است.

وی با اشاره به حجم کار این مرکز افزود: سال گذشته بالغ بر 487 هزار بار مراجعه به بیمارستان شهید رحیمی انجام شده که شامل کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی، آزمایشگاه، مراکز پاراکلینیک، بیماران اورژانسی و بستری هستند.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد خرم‌آباد عنوان کرد: تعداد بیماران بستری ما در ماه از 800 بیمار در سال 95 به 3200 تا 3500 بیمار در سال 98 رسیده است.

رحیمی گفت: در ماه 3200 تا 3500 بیمار بستری و ترخیصی در این بیمارستان داریم که این نشان از انجام کارها و زیرساخت‌های خوب در بیمارستان شهید رحیمی دارد.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اظهارکرد: بر این باوریم که راه بسیار طولانی برای پیشرفت استان در پیش داریم و باید برای این مهم همه دست به دست هم دهیم.

وی درخصوص فضای فیزیکی استاندارد عنوان کرد: به شدت به فضای فیزیکی استانداری نیاز داریم  تا بتوانیم بخش جراحی زنان را توسعه دهیم چراکه جراحی زنان دارای استاندارد نداریم و حال آنکه نیمی از جمعیت استان را زنان تشکیل می‌دهند.

رحیمی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات به این قشر با کمبود فضا مواجه‌ایم و چنانچه فضای مناسب را تأمین کنیم در کمترین زمان ممکن اتاق عمل(LDR) که در شأن بانوان این استان باشد ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.