معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: بیمارستان جامع زنان پروژه بسیار فاخر و بی نظیری است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا حسینی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان در حال احداث جامع تخصصی و فوق تخصصی زنان در جمع خبرنگاران افزود: این بیمارستان به نظر بنده از نظر نوع طراحی و ماموریتی که تعریف شده بی نظیر است و جالب است که از نظر پروژه های دولتی می تواند به عنوان یک پروژه الگویی برای سایر استان ها و سایر دستگاه های اجرایی باشد.
 وی ادامه داد: معمولا پروژه های دولتی به لحاظ موضوعات مدیریتی و تخصیص اعتبار و منابع زمان بر هستند اما پیمانکار و مجموعه ذی ربط در کمتر از 2 سال پروژه را به این حد رسانده اند و فکر می کنم انشاالله با تلاشی که انجام خواهد گرفت این پروژه امسال راه اندازی می شود .

وی افزود: آنچه که در واقع موجب گردیده این پروژه در سطح منطقه و در شمالغرب بی نظیر باشد بحث تمرکز روی موضوع زنان و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برای بخش زنان و زایمان است که می تواند به عنوان یکی از قطب ها و محورهای گردشگری سلامت نیز برای استان باشد .

حسینی اضافه کرد:بیمارستان مذکور با این امکانات و شیوه طراحی که انجام گرفته قطعا مورد استقبال استان های همجوار و حتی کشورهای همسایه قرار خواهد گرفت که به عنوان یک مرکز درمانی بسیار قابل قبول و استاندارد برای همه قرار گیرد و امیدوارم این اقدامات شایسته در رابطه با توسعه مراکز درمانی شروع شده ادامه یابد تا آذربایجان غربی بتواند آن جایگاه اصلی و واقعی خودش را در حوزه درمان پیدا کند .
معاون استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نظر استان این است که در واقع این پروژه امسال تمام شود و قطعا تمام امکانات و تواناییمان را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهیم تا این پروژه راه اندازی شود ، حمایت جدی است و پروژه هم پروژه فاخر و بی نظیری برای حوزه خدمات درمانی استان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.