مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:  ۶ هفته نامه مکتوب محلی شهرستان بروجرد در حزوه های مختلف اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارند و با رویکردی محلی در حوزه های مختلف منتشر می شوند.

نادر ارجمندی افزود: علاوه بر این ۲ پایگاه خبری محلی و تعداد پنج نماینده خبرگزاری نیز در شهرستان بروجرد فعالیت دارند.

مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد یادآور شد: در سراسر کشور نشریات محلی هر ۶ ماه یکبار توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امتیاز بندی می شوند و حمایت هایی که از این نشریات محلی صورت می گیرد نیز بنا بر امتیاز کسب شده آنها است.

ارجمندی بیان کرد: بنا بر همین امتیاز بندی ها نیز در ۶ ماه دوم سال ۹۷ بین ۲ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان به نشریات مکتوب در شهرستان بروجرد کمک شده است.

وی اضافه کرد: نظارت بر محتوای مطبوعات توسط معاونت مطبوعاتی وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد که در اداره شهرستان نیز در صورت مشاهده هر گونه مواردی مبنی بر تخلف تذکر و راهنمایی های لازم داده می شود.

کارشناس امور مطبوعات اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: آئین بزرگداشت روز خبرنگار پنجشبه ۱۷ مرداد بعد از اهدای شاخه گل بر مزار شهید محمود صارمی در تالار زرین کوب برگزار می شود.

۱۹۲۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.