علی معینی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سینما سلام طرحی برای مناطق محروم و بدون سینماست که با هدف اکران فیلم های سینمایی با مشارکت بخش خصوصی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرامی شود.
وی بیان کرد: سالن فرهنگسرای شهرداری تیران برای طرح سینما سلام پیش بینی و عقدقرارداد انجام شده و اکران فیلم های سینماهای کشور در این محل برای مردم شهرستان انجام می شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: ظرفیت سالن طرح سینما سلام تیران حداکثر 100 نفراست وبنا به افزایش متقاضیان تعداد اکران ها افزایش می یابد.
وی با اشاره به محدودیت سالن های اجتماعات و اکران فیلم در شهرستان تیران و کرون گفت: شرایط اجرای سینما سلام در این شهرستان به سختی انجام شد که پیش بینی می شود با راه اندازی سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصت برای اجرای برنامه های هنری و اکران فیلم در این شهرستان ایجاد شود.
معینی با اشاره به تعامل بین شهرداری شهر عسگران با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون افزود: بزودی نخستین سینمای شهرستان تیران و کرون در شهر عسگران راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: سالنی با کاربری فرهنگی از طرف شهرداری عسگران به این امر اختصاص یافته که با تجهیز آن بزودی نخستین سینمای شهرستان افتتاح و علاقه مندان به فیلم و سینما از این فرصت می توانند استفاده کنند.
وی افزود: تیران و کرون تاکنون از امکانات سینمایی محروم بوده و با راه اندازی طرح سینما سلام و حمایت مدیریت شهری این هنر در منطقه فعال می شود.
طرح سینما سلام در راستای سیاست های فرهنگی دولت تدبیر و امید در مناطق محروم و بدون سینما اجرا می شود.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.