رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در این باره گفت :ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان از پانزدهم اسفند به مدت سه روز در این شهر برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.
نگار نادری خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان با همکاری این اداره ،همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری اقدام به نمایش همزمان ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در لاهیجان کردند.
وی اظهارداشت: فیلم های کوتاه بخش مسابقه ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از ساعت 16 تا 19عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برای فیلمسازان، هنرمندان و علاقمندان به سینما به نمایش گذاشته شدند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
همچنین به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد لاهیجان نمایشگاه دست سازه های هنری شامل سفره هفت سین، ظروف و تابلو در لاهیجان از سیزدهم تا نوزدهم اسفند در این شهر برپاست.
این نمایشگاه از کارهای سمیه منجم، مرجان مولایی، ندا غلامی نژاد و مهسا اسدی است که در گالری استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برپا شده است .
در این نمایشگاه ملزومات سفره هفت سین از قبیل ظروف، جاشمعی، آینه و شمعدان از جنس های مختلفی چون سفال، چوب، شیشه به نمایش گذاشته شده است و کیف های چرمی دست ساز، تابلوهای ویترای، آینه دیواری، گلدان های سفالی و شیشه ای که همگی هنر زیبای دستی این هنرمندان جوان هستند در معرض دید عموم قرار دارند.
علاقمندان می توانند از تاریخ 13 تا 19 اسفند و در ساعت های 10 صبح تا 19 عصر از این نمایشگاه دیدن نمایند.
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.