به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار جم افزود: در ارتباط با شهرستان جم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی هایی را با وزارت نفت برای ایجاد هماهنگی بیشتر شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این شهرستان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده است.
وی افزود: انتظار می رود بتوان در رخدادهای فرهنگی و هنری شهرستان جم از ظرفیت های این شرکت ها بهره برد.
فرماندار جم گفت: فراهم شدن زمینه عرضه آثار هنرمندان این شهرستان ضروری است.
محمد حسینی افزو: پیگیری برای حل مشکلات هنرمندان می تواند به توسعه حوزه فرهنگ و هنر کمک کند.
وی بیان کرد: در این زمینه انجمن های فرهنگی و هنری برای پیشرفت، نیازمند فضای فیزیکی و تجهیزات مناسب هستند.
حسینی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شه رستان جم نیز در تامین تجهیزات اداری و هم نیروی انسانی با کمبودهای شدید مواجه است که در این زمینه باید نگاه ویژه ای برای ارتقای چارت سازمانی و توسعه فیزیکی و اداری آن انجام شود.
وی با اشاره به موضوع واگذاری پلاتوها به بخش خصوصی تاکید کرد: در این واگذاری ها باید سهم هنرمندان در استفاده بدون دغدغه و با حداقل هزینه ها دیده شود تا آنها بتوانند به فعالیت هنری خود ادامه دهند.
حسینی افزود: فراهم سازی شرایط لازم برای عرضه آثار هنرمندان شهرستان جم زمینه ای برای درآمد زایی مستمر آنان است از این روز انتظار می رود در این حوزه شاهد اقدام هایی تاثیرگذار باشیم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم گفت: سرمایه های اصلی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان هستند که باید حرف های آنها را شنید و فضا را برای ارائه آثارشان ایجاد کرد.
گل افروز حامدیان افزود: زیرساخت های سخت افزاری یکی از مهم ترین مولفه های رشد فرهنگ است که سعی شده در بودجه های شهرستان به این بخش اهمیت داده شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.