مدیرعامل شرکت آبفار لرستان با اشاره به اینکه بلافاصله پس از سیل عملیات تامین آب پایدار روستاها آغاز شد، گفت: تامین آب پایدار روستاها تا قبل آغاز بارش‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتباراتی که اخیراً مصوب و به شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان ابلاغ شده حدود ۲۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: میزان تخصیص این اعتبار ۷۱ درصد است و این اعتبار جوابگوی پروژه‌ها و مشکلات آب روستاهای سیل زده نیست و پیگیر هستیم مابقی اعتبار جبران خسارت را اخذ کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با تاکید بر اینکه آب شرب روستاها را در همان روزهای اول سیل و در کمتر از 2 هفته به صورت موقت وصل کردیم و بلافاصله تأمین آب این روستاها به صورت اصولی و پایدار شروع شد، افزود: تأمین اصولی و پایدار آب شرب ۱۵ روستای سیل زده باقی مانده است.

کاکاوند با اشاره به اینکه کار مناقصه و گرفتن پیمانکار اجرای پروژه‌های این ۱۵ روستا نیز انجام شده و تا چند روز آینده تأمین آب پایدار آنها را به صورت اصولی آغاز می‌کنیم، گفت: امیدواریم اقدامات این حوزه را تا قبل از آغاز بارندگی‌ها تکمیل و تمام کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.