مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از تصویب و ابلاغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بازسازی طرح‎های انتقال آب به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مهندس علیرضا کاکاوند با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای بازسازی طرح‌های انتقال آب به مناطق سیل‎زده استان اختصاص یافته است، افزود: این اعتبار ابلاغی با ۷۱ درصد تخصیص لحاظ شده که با توجه به حجم بالای خسارات در مناطق سیل زده استان، این میزان اعتبار پاسخگوی نیاز نیست.
 
وی تصریح کرد: بر اساس برآورد خسارات برای تکمیل و بازسازی زیرساخت‌های آبرسانی به مناطق سیل‌زده روستایی لرستان، اعتباری بالغ بر 2620 میلیارد ریال نیاز است که با این میزان اعتبار مصوب و ابلاغی، باید برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش کرد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: در زمان سیل فروردین، در کمتر از دو هفته آب شرب روستاها بصورت موقت وصل شده و بلافاصله به تامین آب شرب پایدار و اصولی روستاها پرداخته شده است.
 
کاکاوند خاطر نشان کرد: از مجموع ۹۶۴ روستای خسارت دیده از سیل اخیر استان تنها ۱۵ روستا بصورت اصولی و پایدار وصل نشده که اقدامات مناقصه و تعیین پیمانکار روستاهای یاد شده انجام شده و با برنامه‌ریزی انجام شده تا قبل از شروع فصل بارش‎ها، آب پایدار این روستاها نیز تامین و وصل می‌شود.
 
وی گفت: برخی روستاها نیز نیاز به جابجایی داشته که پس از تعیین محل و ساخت و ساز روستا، مشکل تامین آب پایدار و اصولی این روستاها نیز عملیاتی و اجرایی می‌شود.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.