استاندار لرستان گفت: ورزشکاران کارگر استان در مسابقات اسپانیا استعداد، تعصب و غیرت لری را به رخ کشیدند .

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سید موسی خادمی در آیین تجیل از مدال‌آوران لرستانی در مسابقات قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا اظهار کرد: شما ورزشکاران از چند جنبه کارتان اهمیت دارد یکی اینکه در فضای کارگری و تولید و کاری سخت حضور دارید و در شرکت‌های موقتی با شرایط سخت و درآمد کم کار می‌کنید، با این اوصاف برای کشور افتخارآفرین هستید واین کار ارزشمند است .

وی اضافه کرد: وجه ممیزی شما از مابقی کارگران این است که ورزشکار هستید و با وجود شلوغی و سختی‌های کار ورزش کردن نیز کاری دشوار است .

استاندار لرستان بیان کرد: اینکه در سطح جهانی بتوانید رتبه و مدالی کسب کنید کار ساده‌ای نیست و خیلی از وقت خود را به تمرین و مهارت‌های لازم ورزشی گذاشتید ارزشمند است؛ چون جوان و آینده‌دار هستید قطعاً نام شما را در آینده مردم این استان خواهند شنید .

خادمی عنوان کرد: شما ورزشکاران استعداد، غیرت و تعصب قوم لر را به رخ کشیدید .

وی با تأکید بر اینکه باید امکانات ورزشی را در استان افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی استان کمتر از 70سانتی‌متر است در حالیکه این رقم در کشور بیش از 1 مترمربع است.

این مسئول یادآور شد: نیاز است همه اعم از شرکت‌ها و مجموعه‌های بخش خصوصی وابسته به وزارت تعاون، ورزش، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تلاش کنند تا این سرانه را افزایش دهیم چراکه سرانه ورزشی محصول کار همه این دستگاه‌هاست .

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه نیاز است از حداکثر ظرفیت فضاهای موجود ورزشی و سالن‌ها استفاده کنیم و بهره‌وری آنها را افزایش دهیم، افزود: متاسفانه در حال حاضر از فضاهای موجود ورزشی بهینه استفاده نمی‌شود .

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی دومیدانی استان گفت: این سالن باکیفیت است و یکی از سالن‌های برتر کشور محسوب می‌شود؛ همچنین امیدواریم مجموعه دهکده المپیک تا پایان سال به بهره‌برداری برسد .

وی یادآور شد: ورزشگاه بروجرد مشکلاتی دارد که در حال رفع آن هستیم، چنانچه فضاهای ورزشی در دورود و پلدختر به بهره‌برداری برسد سرانه ورزشی استان بهتر خواهد شد .

استاندار تأکید کرد: استعداد و توان ورزشی خوبی در استان وجود دارد و با ایجاد بسترهای ورزشی و شناسایی این استعداد جایگاه ویژه‌ای در ورزش به ویژه ورزش کارگران خواهیم داشت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.