فرمانده سپاه لرستان گفت: رشد تیراندازی‌ها در نزاع‌های محلی سه ماهه اول نگران‌کننده است.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با تأکید بر توجه بیشتر به بیانیه «گام دوم انقلاب»، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی ایران در جهان به‌عنوان انقلاب ماندگار در جهان به ثبت رسیده است.
وی با ذکر این مطلب که ناهنجاری اجتماعی همواره وجود دارد؛ چراکه سطح عقول و تربیت در جامعه متفاوت است، اضافه کرد: انقلاب ما با بی‌حجابی چند نفر تهدید نمی‌شود.
کشکولی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تهدیدات نظامی و اقتصادی دشمن از بین نخواهد رفت، ادامه داد: وظیفه تمام مسئولان نظام صیانت از حقوق عامه است.
فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه برخی مسئولان مرعوب روشنگری غرب‌زده هستند، افزود: باید پرسید که برخی‌ها چه‌قدر برای کنسرت‌های موسیقی وقت می‌گذارند البته این به‌معنای مخالفت با موسیقی نیست بلکه با بخشی از موسیقی که در اسلام حرام است مخالفیم؛ چراکه موسیقی باید تعالی‌بخش باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نظارت بر تفرج‌گاها و مراکز تفریحی، ادامه داد: تهاجم فرهنگی علیه اعتقادات مردم در دستور کار دشمن است که از جمله این تهاجم‌ها ترویج بی‌بند و باری در جامعه است.
کشکولی کاهش مشکلات سطح جامعه، ایجاد فضایی امن و آرام برای مردم، فعال کردن گروه‌های مردمی با رویکرد گردشگری تعالی‌بخش و تأمین امنیت پایدار در سطح معابر عمومی را از وظایف مهم مسئولان در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: رشد بی‌بندوباری در مناطق گردشگری و معابر عمومی جای نگرانی دارد کمااینکه رشد تیراندازی‌ها در نزاع‌های محلی سه ماهه اول نگران‌کننده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.