استاندار لرستان گفت: خودروهای کشف شده از سوداگران مواد مخدر در استان تعیین تکلیف شوند.
 
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سید موسی خادمی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر جزو ضروریات و وظایف اصلی حاکمیت است تا بنای خانمان‌سوز را هرچه از زندگی مردم دور کند.
 
وی ادامه داد: امید می‌رود سفر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به استان کمک کند برنامه‌هایمان را با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا برسانیم.
 
استاندار لرستان گفت: لرستان استانی است که جراحت سنگین سیل را متحمل شد و هزینه‌های زیادی برای استان ایجاد کرده است و دستگاه‌های اجرایی خیلی جاها درگیر هستند.
 
خادمی افزود: البته تحت عنوان سیل و سیل‌زدگی قولهایی داده شده و اعتباراتی یا تخصیص دادند و یا در حال انجام است و نیاز است ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز منابعی را برای این موضوع تعریف کند و استان را پررنگ‌تر و با امتیاز ویژه‌ای ببیند و در این حوزه کمک کند.
 
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی ما درگیر مناطق سیل‌زده بود و به بهزیستی و بهداشت درمان استان کمک‌های فوق برنامه به جمع برنامه‌های آنها اضافه شد.
 
وی عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شده تا کمک‌هایی به استان کند که تاکنون اجرایی نشده است و ضرورت دارد تأکید و بازنگری و پرداخت شود.
 
نماینده عالی دولت در استان درخصوص اردوگاه نگهداری معتادین متجاهر در استان گفت: برنامه این اردوگاه به خاطر سیل عقب افتاد ولی حتماً دستگاه‌های اجرایی کمک خواهند کرد تا این اردوگاه به انجام برسد و نیاز است ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک بیشتری به سپاه کنند تا سرعت بیشتری به انجام این کار دهند.
 
خادمی عنوان کرد: بحث خودروهای سوداگران از مشکلات ماست معنا ندارد خودرویی در پارکینگ بماند و پوسیده شود و در قیمت‌گذاری، افت کند؛ این به صلاح مملکت و بیت‌المال نیست و باید در دستورکار قرار گیرد تا تعیین تکلیف شوند.
 
استاندار لرستان اضافه کرد: بحث توزیع متادون توسط داروخانه‌های منتخب با کمک استانداری و علوم پزشکی استان انجام شود و منتظر دستور وزارت نباشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.