به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد افزود: تحریم های جدید آمریکا و بدعهدی کشورهای اروپایی نشان داد که آنها دشمن واقعی ایران اسلامی هستند.
وی اظهارداشت: اکنون مسئولان تصمیم گرفته اند که اورانیم غنی شده و آب سنگین را نفروشند و ذخیره کنند ولی آنها باید زمانی که آمریکا از برجام خارج شد ایران هم از برجام خارج و فعالیت های هسته ای را آغاز می کرد.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات گرانی در کشور بیان کرد: کالاهای غیر ضروری نباید وارد بازار شود و باید مسئولان جلوی واردات بی رویه را بگیرند و برای رونق تولید از تولید کنندگان داخلی حمایت جدی و عملی شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: ضروری است که مدیران نا لایق، غرب زده و بی کفایت کنار بروند و افراد شایسته و متعهد سر کار بیایند.
وی ادامه داد: برخی از کسبه ها بی انصافی می کنند که در گرانی موثر است و برخی از مردم به محض گرانی اجناس، شروع به انبار کردن کالاها در منزل می کنند که این مهم نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به تعطیلی جایگاه های سی ان جی در بروجرد گفت: مردم از این موضوع گلایه مند هستند و این موضوع باید سریع رفع شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی روزه را واجب عینی دانست و افزود: فقط افرادی که عذر شرعی دارند می توانند روزه نگیرند و همه موظف هستیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم و به روزه خواران تذکر دهیم.
وی تاکید کرد: در همین راستا نیز نیروی انتظامی باید با تظاهر کنندگان به روزه خواری برخورد قاطع و سریع کنند.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به روز بین المللی خانواده اظهارداشت: در غرب چیزی به نام خانواده وجود ندارد و این نهاد اجتماعی سقوط کرده است و آنها قصد دارند تقدس را از خانواده ایرانی بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: درغرب خانواده متزلزل شده و باید جوانان مراقب باشند تا فرهنگ اصیل دینی خود را از دست ندهند.
وی اضافه کرد: لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی موجب شد توطئه انگلیس شکست بخورد و از آن زمان استکبارجهانی به نفوذ قدرت مرجعیت در ایران پی برد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.