به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمود علوی روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: ترامپ حتی اگر به برجام هم برگردد هیچ تضمینی برای پایبندی وی و مذاکره مجدد ایران با امریکا وجود ندارد.
وی تصریح کرد: تسلیم کردن ملتی که سابقه ای 40 ساله در عبور از تنگناها و گردنه های سخت را دارد با رفتارهای زورگویانه و تحکم آمیز خیالی خام و باطل است.
علوی با بیان اینکه ترامپ و متحدانش هزینه خروج از برجام ، بدعهدی و پیمان شکنی خود را خواهند پرداخت ، یادآور شد: دولتمردان آمریکا مطمئن باشند که امکان مذاکره با عهدشکن به هیچ وجه در شان ملت بیدار و خدمتگزاران این نظام اسلامی نیست.
وزیر اطلاعات گفت: چگونه می شود به کسی که همچون آب خوردن به یک میثاق بین المللی و چند جانبه پشت پا می زند اعتماد و یا مذاکره مجدد کرد.
علوی ادامه داد: ترامپ باید به این درک لازم برسد که توپ های توخالی وی نخواهد توانست که ملت بیدار و بزرگ ایران اسلامی را به زانو دربیاورد و این ملت نشان داده که به هر متجاوزی که دست از پا خطا کند پاسخی در خور و مناسب خواهد داد که در تاریخ ثبت شود.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: ترامپ و متحدانش امروزه با به راه انداختن جنگ روانی ، ایجاد ناامیدی و شکاف بین مردم و خدمتگزاران نظام و القای این موضوع که تنها راه خروج از بحران ها ، مشکلات و تحریم ها مذاکره مجدد با دولت آمریکاست را دنبال می کند.
وزیر اطلاعات همچنین دامن زدن به برخی اختلاف ها ، ایجاد فاصله بین مردم و دولتمردان و برخی جوسازی ها مبنی بر زندگی تجملاتی مسئولان در شرایط کنونی را یادآور شد ، گفت: زندگی دولتمردان ،مسئولان نظام و بسیاری از وزرا همسطح زندگی مردم عادی ایران است.
وی تاکید کرد: نباید دولتمردان و مسئولان نظام را به زندگی تجملاتی و اشرافی متهم کرد.
در این نشست از خدمات قدیانی مدیرکل سابق اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد تجلیل و مدیرکل جدید اطلاعات این استان معرفی شد.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.