به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: هزار روز جنایت عربستان سعودی به یمن در کنار تحمل شرایط بحرانی و سختی ها دستاوردهایی نیز برای این کشور از جمله قوی تر شدن انصارالله و حمله موشکی به کاخ یمانه مقر اصلی پادشاه سعودی را در پی داشت.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این میان ترامپ که در زمان تبلیغات ریاست جمهوری خود به رژیم صهیونیستی وعده داده بود که برجام را نقض خواهد کرد موشک پرتاب شده از یمن به عربستان را به ایران اسلامی نسبت داد تا به این بهانه که ایران با استفاده از موشک های بالستیک برجام را نقض کرده است بتواند وعده های تبلیغاتی و انتخاباتی خود را عملی سازد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: آمریکا به دلیل بدبین کردن افکار عمومی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران این موشک را ایرانی اعلام کرده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: در صورت نقض برجام از سوی آمریکا ایران اسلامی آمادگی کامل برای ایستادگی در مقابل دشمنان را خواهد داشت و به هیچ عنوان در برابر قدرت های استکباری تسلیم نخواهد شد.
آیت الله سلیمانی گفت: در اوایل جنگ تحمیلی که ایران اسلامی در تحریم کامل بود نیروهای مسلح و مردمی به شایستگی توانستند از کشور محافظت کنند و امروزه با قدرتی که ایران از آن برخوردار است با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: با وجود اینکه امام حسن عسکری(ع) از انظار مردم دور بودند اما در فعالیت علمی آن حضرت نسبت به امامان دیگر کمبودی مشاهده نمی شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: با وجود همه فشارهایی که بر روی امام حسن عسکری(ع) وارد می شد اما کوشش های علمی آن حضرت فوق العاده بود.
امام جمعه زاهدان افزود: امام حسن عسکری (ع) کتابی به منظور معرفی عظمت و منزلت قرآن کریم و تناقضات قرآن گردآوری کردند که این امر نشانه علم و معرفت ایشان نسبت به این کتاب الهی است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امام حسن عسکری(ع) با گردآوری این کتاب زمینه پاسخ به شبهاتی که ممکن است درباره قرآن و دین اسلام به وجود بیاید را فراهم کردند.
8006**3213 خبرنگار: نرگس تیموری **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.