به گزارش ایرنا قاسم ولی زاده روز دوشنبه درجلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که در محل سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: امروزه در اماکن عمومی کمتر تبلیغات محیطی با نماد شهدا می بینیم لذا شایسته است که توجه به این ظرفیت برای آگاهی بخشی به نسل جوان در دستور کار قرار داده شود.
ولی زاده افزود: اگر امروز مسئله ای مانند آرزوی شهادت وجود دارد به این دلیل است که فرهنگ شهادت در جامعه تنیده شده و مردم ما از این ثروت بزرگ معنوی برخوردار هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه هر ترم دانشگاهی حدود 250 بیکار به جامعه ایثارگری اضافه می شود افزود: سه ماه پیش چهار هزار و 300 نفر بیکار داشتیم، یکماه بعد پنج هزار 180 نفر و امروز این میزان به 6هزار و 150 نفر رسیده است.
سید حسین نازاریان اظهار داشت: البته 2هزار و 64 نفر از جامعه ایثارگری در آزمون استخدامی شرکت کردند که 386 نفر قبول شده و از این تعداد 200 نفر مشقول به کار شدند و مابقی در حال طی کردن مراحل جذب هستند.
وی ادامه داد: 540 فقره تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران با مبلغی بین 200 تا 800 میلیون ریال پرداخت شده اما با این حال باز هم تعداد افراد جویای کار در جامعه ایثارگری به دوبرابر افزایش پیدا کرده است.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.