به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام حسین معصومی روز دوشنبه در جمع خانواده‌ های شهدا و ایثارگران مه‌ ولات با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت رمز بقای نظام اسلامی است و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با الگو برداری از این مهم و با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در برابر دشمن بعثی مقاومت و ایستادگی کردند.
وی اظهار داشت: خدمت به خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب مسئولان شده و در صدد هستیم با تمام وجود مشکلات آنان را تا حد امکان حل کنیم.
وی گفت: پیشینه مردم مه‌ ولات نشان دهنده حضور با صلابت آنان در دوران دفاع مقدس است و مردم این شهرستان نشان داده‌ اند که در عرصه های مختلف انقلاب و هر زمان که نظام به آنها نیاز داشت ، حضور موثر داشتند و همواره یار و یاور خوبی برای دولتمردان هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: حضور با بصیرت مردم در عرصه های مختلف انقلاب ، بیانگر ولایت پذیری آنان و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید این روند تداوم داشته باشد تا فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین شکل به نسل جدید منتقل شود.
حجت الاسلام معصومی اظهار داشت: از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات فراروی خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران استفاده می شود چرا که خدمت به این قشر از جمله رویکردهای اصلی دولتمردان است.
در این مراسم خانواده های شهدا و ایثارگران مه ‌ولات مشکلات خود را با مدیران حوزه ایثارگری استان خراسان رضوی در قالب میز خدمت مطرح کردند.
شهرستان مه ‌ولات 142 شهید ، 274 جانباز و 15 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.