به گزارش ایرنا حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد با اشاره به 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت مقام شهید اظهار داشت: دین و مکتب و استقلال و آزادی ما توسط شهدا تثبیت شده لذا همه وظیفه داریم که تا پای جان خود پایبند ارزشهایی باشیم که شهدا بخاطرشان از جان شیربن خود گذشتند.
خطیب جمعه خرم آباد گفت: فردا 2 شهید گمنام مهمان مردم ولایتمدار و شهید پرور خرم آباد هستند لذا مردم می توانند با حضور گسترده خود در چنین مراسمی به دشمنان بفهمانند که ما تا آخرین نفس به پای انقلاب خود ایستاده ایم و ذره ای از ارزش های خود کوتاه نخواهیم آمد.
وی تبلیغ ارزشهای دین را یکی از اقدامات مهم در جهت مقابله با اعمال شوم دشمنان نظام دانست و افزود: همه ما باید برای مسئله مهمی چون تبلیغات دینی وقت گذاشته و برنامه ریزی کنیم.
حجت السلام شمسی فر به فرارسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: این ماه عزیز و پربرکت را نباید از دست دهیم لذا شایسته است که با ذکر و دعا و روزه داری و یاری رساندن به یاد مستمندان به استقبال شعبان و رمضان برویم.
وی در بخشش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عید نوروز نزدیک است لذا کسانی که توانایی مالی دارند کمک کنند و شادی را به خانه فقرا ببرند.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.