به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس افزود: غدیر مکمل نبوت و پیام بزرگ آن ولایت امیر مومنان حضرت علی (ع) و 11 فرزند گرامی آن حضرت است.
وی اضافه کرد: این روز متعلق به تمام مسلمانان است و هرکس آن را انکار کند، در حقیقت نبوت را انکار کرده است زیرا در این روز دین خدا کامل و حجت خدا بر مسلمانان تمام شد.
وی با تاکید بر این که دهه ولایت بهترین زمان برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی و نقش آن در برون رفت از بحران ها و حرکت جامعه به سوی تعالی است، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی، ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و قصد دارند به هر وسیله و راهکاری این موضوع مهم را در کشور ما کم رنگ کرده و در نهایت از بین ببرند.
وی با اشاره به 17 شهریور سالروز شهادت دهها نفر از مردم تهران در مبارزه با رژیم طاغوتی بیان کرد: 17 شهریور حدیث عشق و ایثار و قیام و روایت مردمی است که پشت سر امام و مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) جان و مال برکف نهادند و تاسرحد شهادت از نهضت انقلاب دفاع کردند.
امام جمعه سلماس گفت: امروز مسلمانان میانمار در یک کشتار عمومی که به دست جنایتکاران به راه افتاده است، گرفتار هستند و همه دنیای اسلام خواستار رهایی آنان از این وضع هستند که باید این امر با تلاش مجامع جهانی تحقق یابد.
نماز جمعه سلماس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد و نمازگزاران پس از نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی فجایع نسل‌کشی مسلمانان روهینگیایی را محکوم کردند.
7156/ 2093** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.