به گزارش ایرنا، جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جشن نیکوکاری در تمام طول سال با حضور گسترده مردم سخاوتمند لرستان به اشکال مختلف اجرا می شود اما در پایان سال به منظور کمک به تامین اقلام شب عید نیازمندان در روزهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفندماه در مدارس، دفاتر کمیته امداد سراسر استان و مصلی های نماز جمعه اجرا می شود.
وی با اشاره به آمادگی 500 پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و کالای مردم نیکوکار استان افزود: 420 پایگاه مربوط به مدارس برخوردار، 80 پایگاه مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد شهرستان ها، میادین اصلی شهرها و مصلای نماز جمعه است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: خیران می توانند با استفاده از کد دستوری #066*1*8877* بدون هزینه در کمک به نیازمندان در طول شبانه روز کمک های نقدی خود را به جشن نیکوکاری و یا سایر سرفصل های امداد واریز نمایند.
فارسانی به حضور گسترده دانش آموزان، اولیا و مربیان مدارس در کمک به هم نوعان نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: به منظور مشارکت خانواده و دانش آموزان در این برنامه معنوی صد هزار پاکت جمع آوری با شعار (عیدی برای همه) در هفته احسان ونیکوکاری در مدارس توزیع و جمع آوری می شود.
وی اضافه کرد: هدایا و منابع مالی جمع آوری شده در مدارس با تشخیص مدیران ومربیان بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس و محله های مجاور، مراکز نیکوکاری نیز براساس تشخیص هیات عامل در محلات و کمیته امداد بین خانوارهای تحت حمایت توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: میزان هدایای جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته 48 میلیارد ریال بوده است.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.