رضا شهرکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تهیه این جهیزیه ها 22 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: افزایش مشارکت های مردمی در تهیه جهیزیه سبب ترویج فرهنگ ازدواج در میان جوانان و کمک به فقرا و نیازمندان می شود.
وی با بیان اینکه 175 هزار ریال سهم هر خانواده مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان از صدقات و جشن هاست، گفت: با توجه به سهم بسیار ناچیز افراد تحت پوشش این نهاد از کمک های مردمی، ضروری است مشارکت افراد در این بخش به صورت کمک های نقدی بیشتر شود.
وی بیان کرد: هم اینک 231 هزار و 15 نفر در قالب 99 هزار و 16 خانوار در سیستان و بلوچستان مستمری کمیته امداد را دریافت می کنند که از این تعداد 46 هزار و 505 نفر بیمه شده هستند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات این نهاد در حوزه مسکن مددجویی گفت: امسال 821 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش این نهاد با مشارکت سپاه پاسداران ساخته شده است.
شهرکی ادامه داد: همچنین نوسازی و بهسازی هزار و 275 واحد مسکونی مددجویی امسال در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: برای نوسازی و بهسازی مسکن و ساختمان در 11 ماه نخست سالجاری 85 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با گستره 187 هزار کیلومترمربع و افزون بر 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت و 19 شهرستان، پهناورترین استان کشور به شمار می رود.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.